Wednesday, April 21, 2010

this is me....so what??




aku suda penat melayan drama…penat melayan perasaan, penat menjaga hati & perasaan org sekeliling, penat menahan emosi, penat mental & fizikal, penat tersenyum paksa & berlagak happy…sgt2 penat!! apakah aku selama ini menjadi hipokrit?? selama ini hanya menipu diri sendiri??? sedangkan aku telah berusaha menjadi yang terbaik untuk semua org…apa salah aku??!!! aku jahat?? semua orang pun jahat…semua org pun pernah memaki…tapi kenapa membenci aku?? kenapa semua org layan aku begini?? kalau x nak kawan, x paksa…nak kawan biarlah ikhlas dari hati…tapi jangan lah mengutuk aku…aku ada hidup aku gak…ada kawan2 yg lain…


utk sekian harinya aku merintih & menangis cuba memahami apa yg sebenarnya berlaku…aku berlagak tenang kerana x nak campuradukkan peribadi dgn kerja…aku cuba hasilkan kerja yg terbaik tpi x pernah dihargai….utk apa lg aku disini?? aku berubah menjadi seseorg yg bukan aku……..

tapi kalau aku bangkit, aku pasti bangkit menjadi seorg yg lebih kuat & tabah menghadapi dugaan…….cuma aku perlukan masa….

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...