Wednesday, August 26, 2009

aku penat!! x selesa!!! sakit ati!!!



kalau aku cakap nanti ada org komplen lagi..
x cakap nanti kata aku seorg yg memendam perasaan... pentingkan diri...aku penattt!!!! da la gaduh dgn BF aku semlm...aku ni kuat melawan lagi... hanya sebab itu jak pun da nak gaduh... aku cakap aku x selesa tau kaa?? kita masing2 penat bha seharian di tempat keja... dari bangun jam 6... jam 7am-5pm berada d klas...lum campur kepenatan merebut bas tiap ari... da tu kat workstation banyak songeh pla budak2...(termasuk aku la tu...) hasil keja aku pn x memuaskan....payah tul la!!! yela,manada keja yg tak penat kan?? aku taula sekarang ni musim puasa...lagila org penat, xde makan, xde minum... aku faham...da lma aku faham...org bodoh je x faham... eeeeeeeeeeeee......yg penting aku sakit ati...!!! sakit ati!!! sakit ati!!! sakit ati!!!


note 4 u hby :
hny minta maaf la lau hny terkasar bahasa semlm...

hny ni x bole la lau bab gaduh2 ni...

tgok peribadi kita da masuk dlm blog...

sebab xtau nk salurkn luahan ni kat mana...

btw, hny MINTA MAAF k?

I STILL LOVE YOU...



1 comment:

qischelbach said...

huhuhu.. patut la dat nite kmu mcm mara ni.. but i think pa ya kmu try ckp... yes, i admit...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...